Wednesday, March 18, 2009

YOK PERGI SWIMMING...

































Tengahari ketika aku sedang online tiba2 seorang teman di multiply.com buzz me and we chat for a while...Tiba2 dia kata nak bawak anak2nya gie swimming petang nanti memandangkan cuaca tengahari nie begitu panas sekali rasanya...Bagus jugak idea dia tu...Aku pun ingatkan nak bawak anak2ku jugaklah ke swimming pool petang nanti mcm temanku tu...Hehehe...

Aku pun hintslah kat anak2ku supaya mengemas rumah sikit2 kalau tak aku tak akan bawak mereka pergi swimming...Anakku si Asyraaf macam tak percaya kata2 ku lalu dia pun bertanyalah kat aku..."Ibu kita nak pergi swimming eh ari nie?"...Aku hanya tersenyum je...
Aku pun mulalah mengemas barang2 yang nak di bawak nanti...Melihat aku mengeluarkan baju mandi, mereka tersenyum riang...Kurang jam 6ptg kami pun kluar...Nak ke sana yang pun minta naik teksi...Case malas nak jalanlah padahal bukannya jauh sangat swimming pool tu dari rumahku...Mmmmm

Sesampai di sana anak2 dah tak sabar nak terjun dalam pool...Kelihatan ramai jugak manusia biasalah kan cuti sekolah...Aku dan baby Akram duduk one side sambil melihat 3 sekawan tu bermandi-manda...Suka aku melihat mereka gembira..
Mandi punya mandi dah kul 8.30malam aku pun panggil anak2ku untuk bilas...Kami pulang kurang jam 9mlm pun naik teksi lagiii!!! Sampai je di rumah mereka on aircon lalu GONE WITH THE WIND...Aku pulak mengadap pc nielah apa lagi download gambar2 yang sempat aku ambil di swimminool tu tadi...Hehehe...
Anyway tq so much untuk temanku si Gee aka ladypool yang beri aku idea gie swimming dengan anak2ku ari nie...Hope she too have a gud time with hers kids...:)
hanya aku cintaunggu...
























No comments: