Wednesday, March 4, 2009

BERSEMBANG DI LAMAN ASMARA...

Lama rasanya aku tak online kat laman...Rasa rindu kat teman2 mula membuak2...Hehehe mcm betul je...Apa khabar mereka semua pasti ada yg dah kawin...dapat anak lagi mcm aku ke nie...naik pangkat ke...buat business sendiri ke....mmmmm sure ade banyak citer nak di shared kan...

Aku pun masuklah laman ari nie...Happy rasanya bila melihat si red arwin, amir, itammm, mr cool, nide dan yang lain2 ada ketika tu...Apalagi terkejutlah semua melihat nick aku tiba2 menjelma setelah lama menghilang...Its so nice to be there again with them...Banyak nak di citerkan...Biasalah...

Cuma mamavougue je tak masuk rindunya aku kat dia nie....Begitu juga dengan tun dan saint...Manalah mereka menghilang agaknya...Dengar2 si tun dah buat business sendiri...Baguslah mcmtu im happy for him...Hopefully i get the chance to chat with them next time...Insyaallah...

hanya aku cintaunggu...

No comments: