Thursday, March 19, 2009

JEJAKA PILIHAN HATI...

Malam nie aku on ym (yahoo messenger) saje nak tengok ada sapa2 tak online mlm nie...Lagi pun dah lama jugak aku tak online manalah tahu ada pesanan istimewa untukku...hehehe

Sekali aku online ada beberapa pesanan ringkas dari beberapa teman laman yang lama dah tak chat denganku...Biasalah mereka tanya khabar...Banyak jugak aku nak membacanya dari si saint...eitaku mata biru...mamavougue...jenglot...dan adalah lagi tak payah nak sebutlah nanti panjang pulak name list nie nanti...

Tiba2 seorang kenalan menyapaku mungkin dia ternampak aku masuk ym padahal aku cepat2 letak status offline...Hehehe...Kami pun dah lama tak bersembang maklumlah masing2 bz katakanlah...Tapi apa yang aku nak kasi tahu kat semua di sini bahawa jejaka sorang nie baru je putus cinta...Pendek kata jodoh tak kesampaianlah...Walhal dah impikan sebuah masjid untuk di bina...Nielah yang dinamakan ketentuan dariNYA...Kita merancang TUHAN yang menentukan segalanya...Kasihan jugak aku kat teman sorang nie...Maaflah aku tak dapat sebut nick dia kat sini takut nanti kena serbuuuu!!!...Susah pulak aku jadinya nanti...Tapi pada sapa2 yang nak berkenalan kat jejaka nie blehlah pm kat aku sendiri yeee...Hehehe sorry bro...Dia nie muda lagi dan bekerjaya...

Anyway akak doakan yang terbaik untukmu di dalam kehidupanmu...Semoga di beri kebahagian selalu insyaALLAH...Amin...

hanya aku cintaunggu...

2 comments:

Baby Darling said...

Alahhh apa susah sgt aku kan ada..
madah aku"sekali putus cinta berjuta akan melutut..." wakakka mcm real aje..
sis take good care..

CintaUnggu... said...

hahaha tq bb missed u so much but i will always ready with ur blog...keep on crazyyyy....:)