Monday, March 16, 2009

DUDUK UMAH DIAM2...

Haaaaa cuti sekolah penggal pertama dah pun bermula Isnin 16hb March 2009...Walaupun hanya seminggu yang pasti aku sure tension nak mengadap tu 3 sekawan yang ada di umah nanti...Nak tak nak aku harus jugak mengadapnya...Sure bingit...bising...geram...kecoh bila mereka bertiga bertemu...

Nie pun aku dah mula tension apa taknya suruh buat School Homeworks semuanya liatttt....Asyik ingat nak main games PSPlah, roller bladelah, basikallah dan mcm2...Kat kepala otak dah plan nak buat apa lepas satu2...Mmmmm...Nielah yang aku sebutkan tak larat nak mengadap dia orang nie...Kasi naik darah aku adalah...Apa pun cobaan.....

Tapi nasib baiklah dia orang nie tak minta macam2...Macam2 apa eh??? Macam gie holidaylah!!! Alasan aku kali nie senang je kebetulankan si Afiq dan Akram kena demam berpanjangan so oklah tukan....Hehehe...Nasib baik anak2 ok kalau tak ok akulah yang ko nanti...

Back to CUTI SEKOLAH...Anak2ku pun masih harus ke sekolah as usual ada je class tambahan...Si Arin ada IT Computer Lesson setiap hari dan si Asyraaf pula ada Band Practice dari pagi sampai tengah hari...So tinggallah aku melayan Afiq dan Akram di umah...Sambil2 tu apa lagi mengadaplah aku depan pc nie...Wkakaka...Berginilah menjadi suri rumahtangga full time...Macam betul je....

Namun aku rasa2 macam nak bawak anak2 keluar jalan2 ke tempat biasa2 je...Macam ke library ke...swimming ke...bowling ke...Singapore Discovery Centre ke...Botanic Garden ke...Eheh banyaknya keeee...Tapi mcmne eh nak pergi hubby asyik kerja jeeee...Bleh ke aku handle budak2 tu semua mana nak tolak pram baby lagiii...Dahlah senang2 DUDUK UMAH DIAM2 lagi baikkkkkk!!!

Oklah untuk semua anak2 Singapura SELAMAT BERCUTI jangan lupa buat homeworks tauuu...Kepada yang bercuti di dalam dan luar negeri SELAMAT BERCUTI jugak dengan anak2 yaaaa....:)

hanya aku cintaunggu...



No comments: