Tuesday, March 3, 2009

TEMAN LAMA HUBBYKU...

Haaaaa nak tahu tak malam nie bila aku sedang layang blogku tiba2 ada new message pop up dari my hubby chat messenger..its say hello...aku pun apa lagi balas baliklah hai2 dari dia nie...actually aku dah tahu sapa dia nie dari my hubby earlier on the past few days....she one of my hubby exclassmate zaman sekolah primary dulu2....auhhhhhh lamanyaaaaaaa....baru sekarang bertemu semula setelah masing2 married n had kids...hehehe

Well mula2 chat aku memperkenalkanlah diriku padanya...rupa2nya she knew some of my cousins...most of us were at http://www.multiply.com/ dari sinilah we can knew each other...klah back 2 my conversation wif lady_pool (thats her nick) nice name ha....we chat till late midnite...banyak jugak kami chat yang biasa2 jelah...intro katakan tak bleh lebih2...hahahaha

Anyway its very nice chatting wif her...not 4getting i gave her my permission 2 look at my blog here...takde istimewa mana pun blog aku nie saje merapu2 aje apa2 yang bleh kat blog nie...wkakakaka...klah sampai lain kali kita chat lagi ye lady_pool till now happy2 selalu...


hanya aku cintaunggu...

No comments: