Tuesday, October 6, 2009

SINAR LEBARAN DI AIDILFITRI 2009...

Assalammualaikum...



Akhirnya berlalu sudah bulan RAMADHAN dan dengan tibanya bulan SYAWAL yang mulia ini pasti semua umat ISLAM di seluruh dunia gembira menyambutnya...Berwarna-warni di pagi raya...Di atas meja bebagai macam hidangan di sajikan...Ada KETUPAT, LONTONG, RENDANG, AYAM MASAK MERAH, KUAH LEMAK tak lupa SERUNDING dan macam2 lagilah...Semuanya enak2 belaka...Yummy...



Kalau KUEH2 RAYA pula ada berbagai rupa tapi semuanya rasa sama jeeeee tak seistimewa kueh TAT dan cake kukus (both my favourate ) hehehe...Untuk raya kali nie aku cuba beli cake SERAWAK pulak... Mahal jugak harganya...Tapi nasib baik rasa POWER tak rugilah aku membelinya...:)



Raya kali nie aku sekeluarga memakai baju kurung warna COKELAT...Ini adalah pilihan my hubby...Alhamdulillah aku dapat membelikan pakaian seragam untuk my hubby dan anak2 di Angsana Johor as usual...As for me n my daughter awal2 lagi aku telah beli kain lace dan menghantar jahit di Pasar Larkin Johor jugak...So apa lagi bergayalahhhhh!!!


Klah sebelum aku melalut lagi aku nak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN untuk semua kenalan dan di mana jua kalian semua berada selamat berbahagia di samping insan tersayang...:)

hanya aku cintaunggu...

2 comments:

Mama Vogue said...

salam mia.....

Selamat hari raya dan maaf zahir batin. tertunggu2 n3 terbaru mia. Wah dah bsr ya si baby tuh. 1 thn kan raya ni. Mama thn ni pun pakai warna COKLAT gitu dan pada raya pertama dan kedua ada masuk Spore tau...ehehehehehe

CintaUnggu... said...

wakum slm mama...

iye ke mama pun warna coklat same2lah kitakan...tapi mama nie nape tk singgah umah mia kan address n hp no. mia mama ada...mmmmmm nothy ahh mama nie...:)