Thursday, October 22, 2009

NAIA NURHUSNA BTE JUNE @ 21/10/2009

Place of birth...


My family & baby NAIA...



NAIA NURHUSNA...



Bersama Bonda & Ayah...

Bersama Cik Linda...


Bersama Wak Man...























Abang & Adik...




Tengahari nie aku dan hubby bawa anak2 ke hospital Thomson Medical Centre untuk melihat baby June & Eti...Alhamdulillah Ibu & Baby sihat2 je nampaknya...Biasalah anak2ku yang tak sabar2 nak bergambar dan dokong baby yang di beri nama NAIA NURHUSNA ini...

Bila melihat baby kecil nie teringat pada saat aku melahirkan si Akram dahulu sungguh indah pada saat itu aku rasakan...:) Kami sempat bergambar untuk seketika kerana tak bleh lama2 dalam bilik tu...Biasalah law cuma bleh tenguk cuma 2 orang je dalam bilik...Nie aku anak-beranak je dah 6 orang nasib baik nurse2 kat c2 tak kisah kalau tak sure kami kena halau nampaknyalah!
Untuk June & Eti tahniah sekali lagi dari kami sekeluarga...


hanya aku cintaunggu...





























































































No comments: