Friday, October 9, 2009

MY 38TH BIRTHDAY...





Actually hari ulangtahun aku dah pun berlalu pada September 28th kemarin waktu kita semua sibuk beraya2...So aku pun taklah celebrated sangat...Takde apa yang istimewa pun cuma aku mendapat handphone baru yang lama aku idamkan...:)

Alah biasa2 je maklumlah aku cuma suri rumah tangga full time tak perlulah handphone yang canggih2... Janji bleh call in out dan hantar message kira oklah tu...Hehehe

So inilah NOKIA E63 warna MERAH aku...Kira oklahkan..kan...kan...:)


hanya aku cintaunggu...

4 comments:

jaketbiru said...

selamat hari lahir unggu...
walaupun agak lamabat saya mengucapkannya..

CintaUnggu... said...

terimakasih abg nide...:) hehe

Mama Vogue said...

Selamat Ulang tahun Mia...semoga dipermudahkan di dalam segala urusan dan dilimpahkan rezeki yg melimpah ruah....dan bahagia di dunia dan akhirat amin....


Love ...mama

CintaUnggu... said...

Amin tq mama love u toooooo :)