Tuesday, December 2, 2008

KEMBALIKU DI SINI...


Assalammualaikum...

Disini dan di ketika ini aku memulakan blogku dengan ucapan Selamat Sejahtera pada semua di luar sana walau di mana jua kalian berada...Pada yang sudi membaca blog aku nie TerimaKasih jelah, maklumlah bukannya istimewa sangat blog aku nie...Saje aku ciptakan blog ini...Untuk aku dan semua...Macam betul je bunyinya...Hehehehe :)

Sebagai pembuka bicara...Sorilah pada semua yang mana telah mengikut pekembangan blogku setahun yang lalu yang bertajuk inalinda.blogspot.com (yang telah musnah semuanya di sebabkan masalah teknikal yang tak dapat di elakkan)...Kerna itu aku bangkit semula dengan blogku yang baru ini - cintaunggu.blogspot.com Semoga kita akan selalu bahagia di laman blog ini...InsyaALLAH...Yang pasti tiada rahsia di antara kita semua...Hahahahaha :)


hanya aku cintaunggu...

No comments: