Wednesday, August 12, 2009

SOALAN DAN JAWAPAN...


Selalunya setiap hari jam 7.00pagi aku akan mengejut anak lelakiku si Afiq bangun dari tidornya untuk ke sekolah...Walaupun class start at 8.00pagi aku siang2 mesti bangunkan dia nie biasalah tunggu dia punya belet2 ( macam pusing sana pusing sinilah) entah pukul brapa dia bangun nanti!!!


Aku senang je bila nak kejutkan dia nie...Panggil je namanya sambil goyangkan badannya sikit...Bangunlah dia!!!...Tapi apa yang aku nak citerkan hari nie bukanlah pasal kejut dia nie, tapi pasal soalan dia yang tidak pernah aku terfikir dia akan bertanya padaku seawal usia 5 tahun nie...


Macamnie ketika dia sedang mandi untuk membersihkan dirinya pagi nie tiba2 dia tanyalah soalan nie padaku...


Afiq...."Ibu kan abang afiq, abang asyraaf dan ayah semua boy ada BIRD2kan (sambil dia pegang weapon dia tulah yang kat depan)...Abih girl punya panggil apa ha???


Aku...(Terkejut kejap dengan soalan nie sambil berfikir apa aku nak jawap eh kat Afiq nie...) Akhirnya aku cakaplah kat dia..."Girl punya panggil BUTTERFLY"...Boleh ge2...Tahu apa dia jawap...


Afiq...."Haaaaaa butterfly betul ke?"


So macamne betul ke jawapan aku nie atau haruskan aku berterus terang padanya memandangkan usianya baru je 5 tahun...Pening jap aku di buatnya, terfikir jugak suatu saat nanti aku harus juga explain pada 3 orang anak teruna dan 1 dara aku nie apa benda2 nie semua termasuk soal SEX...Mmmmmm :)



hanya aku cintaunggu...

7 comments:

Baby Darling said...

awat pening pening nih..jawab aje girl punya flower hehehehe kadang boleh jadi butterfly kalau tak dragonfly hahahah so tak leh touch kalau dragonfly ada api nanti panas. soal sex tuh cerita aje lah si kancil dgn buaya...errr relevant ke nasihat aku nih...pening jugak heheheh

CintaUnggu... said...

amboiii bbd bagus jugak nasihat tu bleh di terima sis...kalau bab sex tu biar akak fikirkan dulu ye...hahaha

Kuli_Gomen said...

eh eh...... betul ke aku termasuk umah org nie...
a,kum...sape di dalam,,,,aku di luar nie...<< agak2 sape la no mcm kenai jer >>>
tak sesuai kut butterfly pasai butterfly ni akan terbang mencari sesuatu,, rasa2 kalo bunga ok gak,, pasai bunga ni kene sentiasa jaga,,disiram dan dibaja baru subur he heee... soal sex tu he hee aku tak tau ler pasai soal2 tu aku rasa tau2 sendiri jer... cuma bgtau jaga kehormatan diri mesti dijaga.........ntah la pandai2 sendiri lah

CintaUnggu... said...

nasib baik kasi salam...wakum slm sudilah masuk...kita tk cerewet...rasa mcm kenal jugak eh tapi di mana? wkakakakak...anyway tq for ur comment KG...

Kuli_Gomen said...

a,kum....
he he..ntah le jumpa kat mana, cuma mungkin dulu kita nie satu team.... (team rempit di litar laman dimlm hari hingga dinihari he hee)kalo yaa... lama dh tk bertegor sape kan......

Kuli_Gomen said...

he he..."BIARLAH RAHSIA".........

CintaUnggu... said...

KG...Haaaa REMPIT takkanku lupa saat bersamamu apapun BIARLAH RAHSIA...semoga kita akan lebih mengenali each other...sungguh gembira dpt bertemu KG di sini...hehehe:)