Sunday, August 9, 2009

AKU DI SINI LAGIIII...


Haaaaa akhirnya dh sembuh PC nie hubby hantar pergi check jumpa doctor...Dapat aku mengadapnye semula hehehe...Lama tk online byk jugak nk update nie...Mana nk check email2 yg lama tk di baca lagi...Byk2...

Tapi tkpelah terlebih dahulu aku nk ucapkan HAPPY NATIONAL DAY to all my SINGAPOREANS...Selamat menyambut ulang tahun yg ke 44 tahun pada 9th August 2009...I LUV U SINGAPORE...(Macam real je)...Hehehehe

Klah aku nk jenguk laman members yg lain dululah....Nak tahu jugak apa perkembangan dia orang semua skg nie, maklumlah lama dh tk baca berita dia orang nie semua!!! Apa khabar si MamaVouge dan kehamilannya, Si BabyDarling dan cerita sensasinya, Si Amir dan kerjayanya, Si Tun dan businessnya, Si Nide dan bunga2nya, Si Madu Lia dan gunung2nya dan byk lagi Si2 yg aku nk mengadap nie...

K untuk semua happy always...

aku yg merindu cintaunggu...

2 comments:

Mama Vogue said...

Salam Mia......
Rinduuunyaaaaaaaaaa...rasa lama kita x sembangkan...ANk2 apa khabar?

CintaUnggu... said...

Waalaikum salam Mama....

Alhamdulillah Mia sekeluarga baik2 je hope Mama pun sama jugak eh...Moga Mama dan baby pun sihat2 ye...Really hope to see ur latest picturelah...Pasti chomelkan?