Thursday, May 13, 2010

COMEBACK 2 MY BLOGSPOT.COM


Assalammualaikum semua....

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan berbanyak2 terimakasih kepada sesiapa saja yg di luar sana yg masih sudi bertandang ke blog.com aku nie ye...Maaflah seperti yg kalian semua maklumi aku dh tk brapa active di blog nie NAMUN di sebabkan seorang teman, aku jadi rindu pulak nak jenguk2 blog aku sendiri nie...

Alhamdulillah semua masih utuh tiada sembarang gangguan dr pihak2 yg tak di ingini..Hehehehe...Memandangkan ini adalah kali pertama setelah sekian lama aku menyepi dr blog.com, aku akan mengupdatekan apa yg patut di blog nie nnt...InsyaAllah...Dari itu utk semua sudi2lah ye datang ke blog.com aku nie walaupun tidak seistimewa mana pun di bandingkan dgn blog2 yg ada di blog.com nie....Apa2 pun janji HAPPY......:)

hanya aku cintaunggu....


2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum Linda, Reading frm ur blog, I can see that u r happy. Kids r growing and ur one and only princess Arinah is very pretty just like u :)

Unknown said...

Assalamuálaikum Linda.... Reading ur blog I believe that u r happy and healthy :) Kids has grown up and ur one and only pricess Arinah is very pretty just like you. Do keep in touch...Catcha in FB!